Skip to main content

A munkahelyi konfliktuskezelési workshop célja

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

Munkahelyi konfliktuskezelési tréningünkön a résztvevők megtanulhatják azt, hogy hogyan lehet a konfliktust erőforrássá alakítani, a szembenálló felek között pedig hidat építeni.

Tudta, hogy a munkahelyi kisebb viták, személyes harcok és konfliktusok csökkentik a munkavállalók produktivitását és munkára fordított idejét? Szeretné ezeket a konfliktusokat úgy kezelni, hogy a folyamatban senki ne sérüljön és a fennálló konfliktus pozitív építkezésbe forduljon át? Szeretné elérni, hogy a munkatársak között fokozódjon az együttműködés?     

Ha igen, akkor most itt a lehetőség! A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara egyedülálló munkahelyi konfliktuskezelési workshopja segít feltárni és kezelni a munkahelyi konfliktusokat. A tréning szakmai partnere a Közép Európai Mediációs Intézet.              

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.
 


A workshop során érintett témakörök:

Kommunikáció:

– A kommunikáció jelentősége egy konfliktusos helyzetben.

– Hogyan lehet egy jó kérdést feltenni vitás helyzetben?

– Hibák kezelése

– Hibák megengedése a szervezetben. Vezetőként hogyan tudjuk a hibákat kezelni, és visszajelezni azokat.

– Konfliktus és a konfliktus feloldását segítő technikák
 

Konfliktus:

– Mi az a konfliktus?

– Hogyan alakul ki?

– Mi az a pozitív konfliktuskezelés?

– Hogyan kezeljük és hogyan ne kezeljünk egy már kialakult konfliktust?
 

A mediáció (békés konfliktuskezelés) alapjaiba való betekintés:

– Ki az a mediátor és miben tud segíteni?

– Érdemes-e a cégének mediátor segítségét kérni?

– Mikor alkalmazható a mediáció módszertana?


Előadók, trénerek:

Dr. Németh Zoltán LLM. jogász, mediátor, a Közép Európai Mediációs Intézet elnöke

Dr. Szilágyi András, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Mediációs és Jogi Koordinációs Osztály elnöke

A workshop helyszíne: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara 1016. Krisztina krt. 99.

Workshop időpontjai: 2020. március 17. , 2020. április. 14.                                      

A workshop időtartama: 9-15 óra között

Jelentkezés módja: info@mediatorkamara.hu e-mail címen “Konfliktuskezelési workshop” jeligével.

Jelentkezési határidő: folyamatos

Jelentkezést a jelentkezési díj befizetésével tudjuk biztosítani!

Workshop ára: bruttó 27.500Ft/fő

A helyek limitált számba vehetők igénybe.  Ne maradjon le! Jelentkezzen minél hamarabb!

https://www.bkik.hu/hu/esemenyek/munkahelyi-konfliktuskezelesi-workshopok