Skip to main content
Oktatás

Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok – veszélyhelyzetben!

By 2020.04.30.október 9th, 2022No Comments

A workshop célja

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a munkahelyi konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

Munkahelyi konfliktuskezelési tréningünkön a résztvevők megtanulhatják azt, hogy hogyan lehet a konfliktust erőforrássá alakítani, a szembenálló felek között pedig hidat építeni.

Tudta, hogy a munkahelyi kisebb viták, személyes harcok és konfliktusok csökkentik a munkavállalók produktivitását és munkára fordított idejét? Szeretné ezeket a konfliktusokat úgy kezelni, hogy a folyamatban senki ne sérüljön és a fennálló konfliktus pozitív építkezésbe forduljon át? Szeretné elérni, hogy a munkatársak között fokozódjon az együttműködés?     

Ha igen, akkor most itt a lehetőség! A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara egyedülálló munkahelyi konfliktuskezelési workshopja segít feltárni és kezelni a munkahelyi konfliktusokat. A tréning szakmai partnere a Közép Európai Mediációs Intézet.              

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.


A workshop során érintett témakörök:

Kommunikáció:

– A kommunikáció jelentősége egy konfliktusos helyzetben.
– Hogyan lehet egy jó kérdést feltenni vitás helyzetben?
– Hibák kezelése
– Hibák megengedése a szervezetben. Vezetőként hogyan tudjuk a hibákat kezelni, és visszajelezni azokat.
– Konfliktus és a konfliktus feloldását segítő technikák

Konfliktus:

– Mi az a konfliktus?
– Hogyan alakul ki?
– Mi az a pozitív konfliktuskezelés?
– Hogyan kezeljük és hogyan ne kezeljünk egy már kialakult konfliktust?

A mediáció (békés konfliktuskezelés) alapjaiba való betekintés:

– Ki az a mediátor és miben tud segíteni?
– Érdemes-e a cégének mediátor segítségét kérni?
– Mikor alkalmazható a mediáció módszertana?

Előadók, trénerek:

Dr. Németh Zoltán LLM. jogász, mediátor, a Közép Európai Mediációs Intézet elnöke
Dr. Szilágyi András, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Mediációs és Jogi Koordinációs Osztály elnöke

A workshop megtartásának módja: elektronikus úton, on-line formában

Workshop időpontjai: 2020. május 04. , 2020. május 28.

A workshop időtartama: 9-13 óra között

Jelentkezés módja: info@mediatorkamara.hu e-mail címen “Konfliktuskezelési workshop” jeligével.

Jelentkezési határidő: workshop időpontja előtt 3 nappal

Jelentkezést a jelentkezési díj befizetésével tudjuk biztosítani!

Workshop ára: bruttó 14.900 Ft/fő

A helyek limitált számba vehetők igénybe.  Ne maradjon le! Jelentkezzen minél hamarabb!